FAQ
- Jak wygląda procedura zameldowania w Państwa obiekcie?
- Czy można potwierdzić rezerwację, nie mając karty kredytowej?
- W jakich godzinach rozpoczyna i kończy się doba hotelowa?
- Ile osób może zameldować się w jednym apartamencie?
- Czy można dokonać rezerwacji przez telefon?
- Czy oferujecie Państwo śniadania?
- Czy oferują Państwo miejsca parkingowe?
- Czy apartamenty są sprzątane codziennie?
- Czy oferują Państwo bezpłatny dostęp do Internetu?
- Jakie są opłaty za anulację rezerwacji?
- Czy oferują Państwo łóżeczka dla dzieci?
- Jakie są opłaty za pobyt dzieci?
- Czy posiadają Państwo apartamenty dla palących?
- Czy akceptują Państwo zwierzęta w apartamentach?
Pytania i odpowiedzi:
- Jak wygląda procedura zameldowania w Państwa obiekcie?
Podczas meldowania naszych gości prosimy o okazanie dowodu tożsamości. Prosimy o wypełnienie karty meldunkowej oraz pozostawienie depozytu za mieszkanie w postaci numeru karty kredytowej, bądź depozytu w gotówce, w wysokości 300pln. W przypadku rezerwacji długoterminowych powyżej jednego miesiąca, kwota depozytu ustalana jest indywidualnie.
- Czy można potwierdzić rezerwację, nie mając karty kredytowej?
Tak. W takich przypadkach, po dokonaniu rezerwacji, prosimy o dokonanie przedpłaty przelewem w wysokości 30% kwoty całej rezerwacji. Poniżej podajemy dane do przelewu:
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
ul. Senatorska 13/15
00-075 Warszawa
Numer konta bankowego: 38 1140 1010 0000 5174 5500 1001
W tytule przelewu prosimy podawać zawsze nazwisko, na jakie została zrobiona rezerwacja oraz daty pobytu.
- W jakich godzinach rozpoczyna i kończy się doba hotelowa?
Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 14:00, kończy się o godzinie 11:00.
- Ile osób może zameldować się w jednym apartamencie?
Prezentowane przez nas ceny są cenami za apartament dla 1-2 osób. Jest możliwość zakwaterowania większej ilości osób za dodatkową opłatą. Maksymalną liczbę osób, jaka może być zakwaterowana, prezentujemy poniżej:
Studio - maksymalnie 4 osoby (podwójne łóżko, podwójna rozkładana sofa)
Studio Deluxe - maksymalnie 4 osoby (podwójne łóżko, podwójna rozkładana sofa)
Apartament z 1 sypialnią - maksymalnie 4 osoby (podwójne łóżko, podwójna rozkładana sofa)
Apartament z 1 sypialnią Deluxe - maksymalnie 6 osób (podwójne łóżko, 2 podwójne rozkładane sofy)
- Czy można dokonać rezerwacji przez telefon?
Oczywiście. Można się z nami skontaktować pod numerami telefonów, które są widoczne w zakładce KONTAKT. Nasi pracownicy udzielą informacji, jak dokończyć proces rezerwacji.
- Czy oferujecie Państwo śniadania?
Tak, jest możliwość zamówienia śniadania w cenie 25zł. Śniadanie jest serwowane w restauracji „Zielone Krzesła”, oddalonej 150 metrów od Media Parku. Śniadania są serwowane w dni powszednie w godzinach 7:00-12:00. W soboty i niedzielę istnieje możliwość zamówienia u nas zakupów śniadaniowych, dostarczonych do apartamentów. Nie jesteśmy typowym hotelem z własną restauracją, lecz w zamian za to nasze apartamenty posiadają przestronne kuchnie i wszystkie potrzebne sprzęty, niezbędne do samodzielneo przygotowania posiłków.
- Czy oferują Państwo miejsca parkingowe?
Tak. Posiadamy własny parking naziemny przy budynku. Parking jest monitorowany. Kosztuje 30zł za dobę. W przypadku rezerwacji powyżej 1 miesiąca oferujemy także miejsca parkingowe w garażu podziemnym.
- Czy apartamenty są sprzątane codziennie?
Nie. Cena noclegu obejmuje jedynie sprzątanie po pobycie gościa. Jednak w przypadku rezerwacji dłuższych niż 7 dni, oferujemy nieodpłatne sprzątanie raz w tygodniu. Istnieje oczywiście opcja zamówienia dodatkowego sprzątania w cenie 60zł.
- Czy oferują Państwo bezpłatny dostęp do Internetu?
Tak, w każdym apartamencie oferujemy dostęp do bezprzewodowego, bezpłatnego Internetu.
- Jakie są opłaty za anulację rezerwacji?
Standardowa rezerwacja może być anulowana bezpłatnie do godziny 14:00, jeden dzień przed przyjazdem. Po tym terminie rezerwujemy sobie prawo do obciążenia gościa kosztem pobytu za jedną noc.
W przypadku rezerwacji bezzwrotnych, obciążamy Państwa kosztem całej rezerwacji, bez możliwości bezpłatnej anulacji.
- Czy oferują Państwo łóżeczka dla dzieci?
Tak. Łóżeczka są dostępne za dodatkową opłatą 50zł za pobyt. Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o informację, że potrzebują Państwo łóżeczka.
- Jakie są opłaty za pobyt dzieci?
Dzieci do 5 roku życia mogą nocować bezpłatnie, o ile śpią w łóżku razem z rodzicami (bez rozkładania sofy).
Jeśli dzieci mają więcej niż 5 lat, opłaty są takie same jak w przypadku dodatkowych osób. Jeśli rezerwacja jest dokonana dla 2 osób dorosłych i jednego dziecka, wtedy doliczymy opłatę 30zł za dzień za trzecią osobę.
- Czy posiadają Państwo apartamenty dla palących?
Nie. Wszystkie apartamenty są dla niepalących. Za palenie w apartamentach naliczamy kary pieniężne wyszczególnione w regulaminie. Większość naszych apartamentów posiada balkony - dopuszczamy możliwość palenia na balkonie.
- Czy akceptują Państwo zwierzęta w apartamentach?
Nie. Zgoda na pobyt zwierzęcia jest możliwa tylko w szczególnych i uzasadnionych przypadkach (gdy jest to np. pies przewodnik). Goście muszą jednak pamiętać, że w przypadku zniszczeń w mieszkaniu, spowodowanych przez zwierzęta, będą za nie obciążeni kosztami.