FAQ

  1. Jak wygląda procedura zameldowania w Państwa obiekcie?
  2. Czy można potwierdzić rezerwację, nie mając karty kredytowej?
  3. W jakich godzinach rozpoczyna i kończy się doba hotelowa?
  4. Ile osób może zameldować się w jednym apartamencie?
  5. Czy można dokonać rezerwacji przez telefon?
  6. Czy oferujecie Państwo śniadania?
  7. Czy oferują Państwo miejsca parkingowe?
  8. Czy apartamenty są sprzątane codziennie?
  9. Czy oferują Państwo bezpłatny dostęp do Internetu?
  10. Jakie są opłaty za anulację rezerwacji?
  11. Czy oferują Państwo łóżeczka dla dzieci?
  12. Jakie są opłaty za pobyt dzieci?
  13. Czy posiadają Państwo apartamenty dla palących?
  14. Czy akceptują Państwo zwierzęta w apartamentach?

Pytania i odpowiedzi:

  1. Jak wygląda procedura zameldowania w Państwa obiekcie?

Podczas meldowania naszych gości prosimy o okazanie dowodu tożsamości. Prosimy o wypełnienie karty meldunkowej oraz pozostawienie depozytu za mieszkanie w postaci numeru karty kredytowej, bądź depozytu w gotówce, w wysokości 300pln. W przypadku rezerwacji długoterminowych powyżej jednego miesiąca, kwota depozytu ustalana jest indywidualnie.

  1. Czy można potwierdzić rezerwację, nie mając karty kredytowej?

Tak. W takich przypadkach, po dokonaniu rezerwacji, prosimy o dokonanie przedpłaty przelewem w wysokości 30% kwoty całej rezerwacji. Poniżej podajemy dane do przelewu:

Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A.
ul. Senatorska 13/15
00-075 Warszawa
Numer konta bankowego: 38 1140 1010 0000 5174 5500 1001

W tytule przelewu prosimy podawać zawsze nazwisko, na jakie została zrobiona rezerwacja oraz daty pobytu.

  1. W jakich godzinach rozpoczyna i kończy się doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 14:00, kończy się o godzinie 11:00.

  1. Ile osób może zameldować się w jednym apartamencie?

Prezentowane przez nas ceny są cenami za apartament dla 1-2 osób. Jest możliwość zakwaterowania większej ilości osób za dodatkową opłatą. Maksymalną liczbę osób, jaka może być zakwaterowana, prezentujemy poniżej:

Studio - maksymalnie 4 osoby (podwójne łóżko, podwójna rozkładana sofa)

Studio Deluxe - maksymalnie 4 osoby (podwójne łóżko, podwójna rozkładana sofa)

Apartament z 1 sypialnią - maksymalnie 4 osoby (podwójne łóżko, podwójna rozkładana sofa)

Apartament z 1 sypialnią Deluxe - maksymalnie 6 osób (podwójne łóżko, 2 podwójne rozkładane sofy)

  1. Czy można dokonać rezerwacji przez telefon?

Oczywiście. Można się z nami skontaktować pod numerami telefonów, które są widoczne w zakładce KONTAKT. Nasi pracownicy udzielą informacji, jak dokończyć proces rezerwacji.

  1. Czy oferujecie Państwo śniadania?

Tak, jest możliwość zamówienia śniadania w cenie 25zł. Śniadanie jest serwowane w restauracji „Zielone Krzesła”, oddalonej 150 metrów od Media Parku. Śniadania są serwowane w dni powszednie w godzinach 7:00-12:00. W soboty i niedzielę istnieje możliwość zamówienia u nas zakupów śniadaniowych, dostarczonych do apartamentów. Nie jesteśmy typowym hotelem z własną restauracją, lecz w zamian za to nasze apartamenty posiadają przestronne kuchnie i wszystkie potrzebne sprzęty, niezbędne do samodzielneo przygotowania posiłków.

  1. Czy oferują Państwo miejsca parkingowe?

Tak. Posiadamy własny parking naziemny przy budynku. Parking jest monitorowany. Kosztuje 30zł za dobę. W przypadku rezerwacji powyżej 1 miesiąca oferujemy także miejsca parkingowe w garażu podziemnym.

  1. Czy apartamenty są sprzątane codziennie?

Nie. Cena noclegu obejmuje jedynie sprzątanie po pobycie gościa. Jednak w przypadku rezerwacji dłuższych niż 7 dni, oferujemy nieodpłatne sprzątanie raz w tygodniu. Istnieje oczywiście opcja zamówienia dodatkowego sprzątania w cenie 60zł.

  1. Czy oferują Państwo bezpłatny dostęp do Internetu?

Tak, w każdym apartamencie oferujemy dostęp do bezprzewodowego, bezpłatnego Internetu.

  1. Jakie są opłaty za anulację rezerwacji?

Standardowa rezerwacja może być anulowana bezpłatnie do godziny 14:00, jeden dzień przed przyjazdem. Po tym terminie rezerwujemy sobie prawo do obciążenia gościa kosztem pobytu za jedną noc.

W przypadku rezerwacji bezzwrotnych, obciążamy Państwa kosztem całej rezerwacji, bez możliwości bezpłatnej anulacji.

  1. Czy oferują Państwo łóżeczka dla dzieci?

Tak. Łóżeczka są dostępne za dodatkową opłatą 50zł za pobyt. Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o informację, że potrzebują Państwo łóżeczka.

  1. Jakie są opłaty za pobyt dzieci?

Dzieci do 5 roku życia mogą nocować bezpłatnie, o ile śpią w łóżku razem z rodzicami (bez rozkładania sofy).

Jeśli dzieci mają więcej niż 5 lat, opłaty są takie same jak w przypadku dodatkowych osób. Jeśli rezerwacja jest dokonana dla 2 osób dorosłych i jednego dziecka, wtedy doliczymy opłatę 30zł za dzień za trzecią osobę.

  1. Czy posiadają Państwo apartamenty dla palących?

Nie. Wszystkie apartamenty są dla niepalących. Za palenie w apartamentach naliczamy kary pieniężne wyszczególnione w regulaminie. Większość naszych apartamentów posiada balkony - dopuszczamy możliwość palenia na balkonie.

  1. Czy akceptują Państwo zwierzęta w apartamentach?

Nie. Zgoda na pobyt zwierzęcia jest możliwa tylko w szczególnych i uzasadnionych przypadkach (gdy jest to np. pies przewodnik). Goście muszą jednak pamiętać, że w przypadku zniszczeń w mieszkaniu, spowodowanych przez zwierzęta, będą za nie obciążeni kosztami.